Základné odpovede na najčastejšie otázky o internetovom predaji rastlín zo Slovenských trvaliek.sk na jednom mieste.
Ako vyzerajú rastliny, ktoré zasielate?
Naše rastliny sú dopestované v plastových črepníkoch (kontajneroch). Nezasielame semená ani voľné korene! Najčastejší rozmer črepníku je 9x9 cm, je to štandard používaný v celej Európe. Mohutnejšie trvalky sú pestované vo väčších črepníkoch o rozmere 11x11 cm – 1l a 13x13 cm -2l. Veľkosť črepníka/obalu je vždy uvedená v popise produktu.
Ako rozoznám rastliny, ktoré mi zašlete?
Každú rastlinu pred expedíciou označíme plastovou etiketou. Potlač etikety je trvanlivá a štandardne je čitateľná približne 3 roky. Na etikete je kód a názov rastliny. Podľa názvu si údaje môžete kedykoľvek spätne vyhľadať na našej stránke. Ak produkt už nie je v ponuke, použite Google, kde zadáte názov rastliny + slovenské trvalky.
Je možné do odoslanej objednávky pridať ďalšie rastliny?
Áno objednávku vieme upraviť, ale len v určitých prípadoch.
1. Objednávka na dobierku - ak ste si zvolili dodanie na dobierku, vieme ju upravovať, pokiaľ nie je odovzdaná kuriérskej spoločnosti. Po obdržaní informácie- e-mailu, že objednávka je vybavená, sa do položiek v systéme nedá zasahovať.
2. Objednávka hradená bankovým prevodom - objednávku vieme upraviť, pokiaľ ešte nie je uhradená. Po úhrade manipulovať s položkami nie je možné.
3. Objednávka platená kartou (cez platobnú bránu) pri dokončení objednávky - úprava položiek nie je možná.
Vždy sa na nás obráťte mailom alebo telefonicky na jednom z nasledovných kontaktov.
Koľko trvá dodanie tovaru od vytvorenia objednávky?
Rastliny pripravíme na balenie v priebehu 2-5 pracovných dní, sme ovplyvnení počasím a objemom predošlých objednávok, pričom dodanie kuriérom (zabalené rastlinky to bez ujmy zvládnu) trvá 1-2 dni. V priebehu marca a apríla, keď sezóna vrcholí, môže preto trvať jeden týždeň, kým rastliny obdržíte.
Je možné si rastliny vyzdvihnúť osobne?
Áno, rastliny si môžete vyzdvihnúť aj osobne na adrese Modranská 1/A, Trnava. Nakoľko nie sme predajňa záhradného centra, rastliny prichystáme podľa Vašej objednávky, riadne označíme a pripravíme na odovzdanie. Proces trvá 1 až 3 pracovné dni. O tom, že objednávka je pripravená na výdaj informujeme emailom.
Odporúčame pripraviť si vlastnú prepravku/tašku na rastliny. Ak si rastlinky nemáte kam uložiť, ponúkame čierne plastové debničky za poplatok. Pri odovzdaní objednávky sa môžete pýtať akékoľvek otázky týkajúce sa starostlivosti a výsadby a ochotne poradíme.
Na osobné odbery máme vyhradené dni (väčšinou utorky a štvrtky medzi 10 a 15:15 hod.), ich presné definovanie a časové rozmedzie príde zákazníkovi vždy e-mailom aj s presnou adresou a mapou.
!Výber rastlín priamo na pestovateľskej ploche nie je možný!
Zasielate náhradné rastliny?
Náhradné rastliny zasielame iba v prípade, že je zákazník vopred informovaný a so zámenou súhlasí. Niekedy sa stane, že objednaná rastlina nespĺňa štandardy kvality a práve vtedy zákazníka kontaktujeme a komunikujeme s ním ďalší postup. Nikdy však svojvoľne a bez súhlasu zámeny nerobíme. Vždy poradíme rozumnú alternatívu a po odsúhlasení objednávku odošleme.
Ako môžem komunikovať z kuriérom, ktorý mi doručí balík?
Po vyexpedovaní balíku (až keď rastliny zabalíme do krabíc) obdržíte email o vybavení objednávky a my balík odovzdáme prepravnej spoločnosti. Balík je od tejto chvíle do 48 hodín doručený u vás na adrese. Bohužiaľ, odovzdaním balíku sa končí naša kontrola nad zásielkou. Prepravný systém je pomerne komplikovaný a spoločnosť Parcel Service doručuje zásielky rôznymi kuriérmi zo svojich pobočiek po celom Slovensku. Ak potrebujte kontrolovať balík počas prepravy, prípadne predať pokyny doručovateľovi, prosím kontaktujte nás. My Vám zašleme číslo zásielky, môžete ju sledovať, prípadne kontaktovať jednu z pobočiek.
Nepoškodia sa rastliny pri preprave kuriérskou spoločnosťou?
Nie, nepoškodia sa. Naše obalové mechanizmy, ochranné výplne a kartónové krabice sú vyrobené na mieru živej produkcii rastlín. Nedochádza k znehodnoteniu, ani polámaniu. V prípade, že aj napriek tomu má rastlina zjavné mechanické poškodenie spôsobené prepravou, odfoťte ju a zašlite nám fotodokumentáciu sem. Následne budeme s Vami komunikovať a dohodneme sa na ďalšom postupe.
Recenzie zákazníkov, ktorí u nás nakúpili rastliny nájdete na Facebooku - kliknúť sem.